Tinklinis marketingas ir kaip auginti savo verslą. V dalis

Klaidinga būtų manyti, kad tinklinis marketingas tėra eilinė aktyvioji prekyba. Viena vertus, daugelis žmonių pardavinėti nemoka ir nenori. Kita vertus, šiame bloge aprašomo metodo esmė - ne pačiam ką nors parduoti, o tinkamai informuoti, rasti partnerius ir kurti savo verslą.

Už kiekvieną prekę, kurią tiesiogiai iš gamintojo nusiperka Jūsų informuoti pažįstami, gaunate pinigų. Tačiau kad Jūsų verslas kurtų pasyviąsias pajamas, kad būtų ilgaamžis ir kad jo sėkmė nepriklausytų nuo Jūsų pažįstamų apsisprendimo ką nors pirkti ar nepirkti, pagrindinį dėmesį verčiau skirti ne tik produkcijos pristatymui, bet ir neribotų verslo galimybių atskleidimui bei verslo grandinės augimui.

Įvertinkite šių schemų skirtumus:

Pirmuoju atveju Jūsų verslas primena aktyviuosius pardavimus. Tiesa, čia Jūsų tikslas yra ne kaskart ką nors parduoti, o pasirūpinti, kad žmonės patys nuolat pirktų prekes už mažesnę kainą tiesiogiai iš gamintojo. Tačiau tuo atveju, jei šios produkcijos jie atsisakys, negausite ir pajamų.

Antruoju atveju Jūs orientuojatės ne tik ir ne tiek į tiesioginį produkcijos pardavimą (tiesioginę prekybą), kiek į tinkamą savo verslo struktūrą ir gerosios patirties perleidimą produkcijos vartotojams, kad bent dalis jų taptų Jūsų verslo partneriais. Tinkamai atlikus šitą darbą, vartojimo grandinė auga geometrine progresija, o mėnesinės pajamos Jus pasiekia be tiesioginio Jūsų įsikišimo ir yra linkusios nuolat didėti.

AKSIOMA Nr. 5: Tinklinis marketingas yra paremtas ne aktyviaisiais pardavimais, o naudinga informacija apie unikalų produktą ir stabilia partnerių tinklo plėtra.